Haluamme tehdä asiakaskokemuksestasi sujuvaa ja vaivatonta. Siksi olemme koonneet tähän muutamia yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin, jotta voit löytää tarvitsemasi tiedon helposti.

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko sähköpostitse osoitteeseen support@dealproffsen.se . Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi. 💼📞😊

Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden tuotteille, jotka eivät täytä odotuksiasi. Lue tarkemmat ohjeet ”Ostoehdot” -sivulta verkkosivustoltamme.

Jos kohtaat ongelmia tilauksesi kanssa tai tarvitset apua, voit tehdä reklamaation ottamalla meihin yhteyttä asiakaspalvelun kautta. Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti ja pyrimme ratkaisemaan tilanteen tyydyttävällä tavalla.

Pankistasi riippuen saattaa kestää 2–6 pankkipäivää, kunnes hyvitys näkyy tilillä.
 
 
Nopea toimitus on meille tärkeää! Yleensä pystymme toimittamaan tilauksesi 2-5 arkipäivän kuluessa. Haluamme kuitenkin huomauttaa, että juhlapyhinä saattaa esiintyä pieniä viiveitä.
 
Älä huoli, tehtyjä tilauksia lähetetään matkaan samana päivänä, jotta ne saapuisivat luoksesi mahdollisimman nopeasti. Pidämme sinut ajan tasalla mahdollisista toimitusviiveistä, jotta tiedät mitä odottaa.
 
Kiitämme kärsivällisyydestäsi ja luottamuksestasi – pyrimme aina tarjoamaan parhaan mahdollisen palvelun asiakkaillemme. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi tai toimitusajasta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
 
Luota meihin ja odota innolla tilauksesi saapumista!

Tarkistathan myös roskapostikansion, sillä joskus tilausvahvistus saattaa suodattua sinne. Tarkistathan myös, että tilauksessa antamasi sähköpostiosoite on oikein. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, otathan meihin yhteyttä chatin kautta tai osoitteeseen support@dealproffsen.se, niin autamme sinua mielellämme.

Palautus lähetetään osoitteeseemme:
Dealproffsen AB, Box 5001, 250 05 Helsingborg
HUOM! Emme kerää paketteja noutopaikoilla, ne on lähetettävä meille kuljetuksella osoitteeseen (Yrityspaketti – Postnord Parcel). 

Olemme täällä auttamassa sinua jokaisessa vaiheessa. Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Asiakastyytyväisyys on meille ensisijaisen t.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä